آرامش و سلامت کار را باما تجربه کنید!
بسته بندی اثاثیه منزل

همسفر بار، بهترین انتخاب برای بسته بندی اثاثیه منزل

تیم آموزش دیده ما با تخصص و تجربه در این زمینه شرایطی را برای شما عزیزان فراهم آورده اند که بدون نگرانی و در اسرع وقت بتوانید با بهترین امکانات و تجهیزات جابه جا شوید. اتوبار و باربری همسفر بار با ضمانت اجناس شما را بسته بندی کرده و به مقصد مورد نظرتان ارسال می نماید. با ما تماس گرفته و به جمع مشتریان راضی ما بپیوندید.

دقت بالا

نگران نباشید، بسته بندی با بالا ترین دقت انجام میشود تا چیزی آسیب نبیند.

مقرون به صرفه

اثاثیه شما با کم ترین  و به صرفه ترین هزینه بسته بندی می شود.

سرعت

در سریع ترین زمان اثاثیه منزلتان را بسته بندی نمایید.

کارتن بسته بندی

کارتن های بزرگ و کوچیک برای بسته بندی ارسال میشود.

خدمات بسته بندی اثاثیه منزل:

نحوه بسته بندی اثاثیه منزل

نحوه بسته بندی وسایل به دوعامل "نوع وسیله" و "مسافت جابجایی" بستگی دارد. بهتر است وسایل خود را از نظر مواد شوینده، شکننده، آتش زا، کاغذی، لوازم قیمتی و...تفکیک کنید و برای جابجایی هایی با مسافت طولانی حتما از بسته بندی های محکم و ایمن استفاده کنید.

قیمت بسته بندی اثاثیه منزل

قیمت بسته بندی اثاثیه میتواند وابسته به "دستمزد کارگر بسته بندی" و "قیمت لوازم و تجهیزات بسته بندی" متغییر باشد. اما من حیث المجموع تمامی این مبالغ طبق تعرفه مشخص محاسبه میشوند.

کارگر باربری همسفربار

بسته بندی وسایل منزل در تهران

خدمات بسته بندی همسفربار به همراه حرفه ای ترین کارگران بسته بندی و بهترین تجهیزات بسته بندی در تمامی مناطق تهران ارائه میشود. همچنین همسفربار بسته بندی اثاثیه در کرج را هم تحت پوشش خود قرار داده است.

لوازم بسته بندی اثاثیه

استفاده از کارتن هایی با مقاومت بالا جهت آسیب ندیدن بار، بسته بندی و حمل لباس ها با کارتن های رگال دار، بسته بندی رخت خواب در ساک های مخصوص، استفاده از تجهیزات کامل و مناسب مانند چسب های بسته بندی، استرج، بابل، وکیوم و…

کارتن رگال دار

کارتن رگال دار حمل لباس

ما در همسفر بار کارتن های مخصوص هر وسایلی را در اختیار شما قرار میدهیم و یا به همراه تیم مخصوص بسته بندی برای شما عزیزان ارسال می کنیم . کارتن رگال دار که مخصوص حمل لباس در اسباب کشی می باشد مانند یک کمد لباس می باشد و شما می توانید تمامی لباس های گران قیمت و مهم خود را توسط میله های آویز که در داخل کارتن موجود می باشد، لباس های خود را آویزان کنید. این کار به تخصص خاصی نیاز ندارد و شما کافی هست لباس های مانند کت و شلوار و لباس مجلسی خودرا که اکثرا در کمد بصورت آویزان نگهداری می کنید برداشته و در داخل کارتن رگال دار با آویزان بسته بندی کنید. از ویژه گی های این کار می توان به جلوگیری از چروک شدن لباس و دسترسی آسان به این لباس ها در طول اسباب کشی اشاره کرد.

بسته بندی لوازم شرکت

بسته بندی لوازم شرکت

شرکت باربری و اتوبار همسفر بار از جمله برتری های که نسبت به سایر شرکت های باربری و اتوبار دارد ، در اختیار داشتن افراد کامل حرفه ای و متخصص در بسته بندی لوازم شرکت ها می باشد. وسایل موجود در شرکت بسیار حساس می باشد و باید با امینت کامل این وسایل در داخل کارتن های با ضخامت بالا قرار گرفته و به محل جدید انتقال یابد. بسته بندی لوازم شرکت از جمله تخصص شرکت ما می باشد که می توانید در صورت جابجایی دفتر کار و یا شرکت خود بر روی ما حساب کنید و از خدمات بسته بندی وسایل شرکت ما استفاده نمایید . بی شک بهترین خدمات با قیمت کاملا منصفانه را از ما دریافت خواهید کرد.

بسته بندی اسباب منزل

بسته بندی اسباب منزل

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی یکی از خدمات باربری همسفربار است. همسفربار علاوه بر بسته بندی لوازم شرکت، بسته بندی اسباب منزل را نیز به صورت حرفه ای انجام میدهد. پرسنل حوصله و دقت را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره سعی در ارائه دادن کار باکیفیت و در شأن مشتری میباشد.
شما هرزمان که اسباب کشی داشته باشید، میتوانید با باربری همسفربار تماس گرفته و بسته بندی اسباب منزل و باربری و اتوبار هماهنگ کنید. باربری همسفربار شبانه روزی بوده و در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی است. برای آگاهی از قیمت بسته بندی اثاثیه منزل نیز میتوانید با شماره هایی که در صفحه موجود هست تماس بگیرید.

همسفربار فکر همه جایش را کرده است!

بسته بندی و حمل بار امری نیازمند دقت و حوصله بالاست!
دربسته بندی برخی لوازم باید ظرافت بالایی به خرج داد و برخی از بارها را با کارتن و بسته بندی های مخصوص و مناسب، بسته بندی کرد.
همسفربار به تمامی این مسائل اندیشیده و مناسب ترین راه حل ها را درنظر گرفته است!

_استفاده از نیروهای انسانی سریع، دقیق، منظم و حرفه ای
_استفاده از کارتن هایی با مقاومت بالا جهت آسیب ندیدن بار
_بسته بندی و حمل مواد یخ زده به کمک کارتن های استریل مخصوص حمل مواد یخ زده
_بسته بندی و حمل لباس ها با کارتن های رگال دار به منظور جلوگیری از چروک شدن آنها
_بسته بندی رخت خواب در ساک های مخصوص حمل رخت خواب
_استفاده از تجهیزات کامل و مناسب مانند چسب های بسته بندی، استرج، بابل، وکیوم و…

همسفربار فکر همه چیز را کرده است و میتواند بسته بندی اثاثیه شما را با نهایت دقت و ظرافت انجام دهد!

کارتن های بسته بندی | همسفر بار

سوالات متداول

بله شما می توانید در صورتی که نخواهید میز یا کمد را به انبار انتقال دهید، لباسهایتان را درون کشو بگذارید ولی اگر بخواهید از سرویس انبار برای وسایل منزل باربری همسفر بار استفاده نمایید، توصیه می شود لباسها را بسته بندی کنید و سپس درون کشو قرار دهید. از قرار دادن اجسام سنگین و شکستنی درون کشوها اکیدا خود داری فرمایید . و حتما از بسته بندی صحیح میز برای باز نشدن کشوها اطمینان حاصل کنید.

موسسه باربری و اتوبار همسفر بار یک تیم متخصص برای بسته بندی برای شما عزیزان در هنگام اسباب کشی ارسال می کند. تمامی لوام مورد نیاز برای بسته بندی نیز برای شما ارسال می شود. لوازمی مانند کارتن با ضخامت بالا که 90 درصد از سلامت وسایل شما را تضمین می کند ارسال می شود.

با سپردن پرسه بسته بندی لوازم منزل به همسفر بار نگران هیچگونه موارد در اسباب کشی منزل خودتان نباشید زیرا ما بهترین کارتن و کارتن مخصوص هر لوازم مانند لباسها ، یخچال ، لوازم بسته بندی مبلمان ، کارتن مخصوص برای بسته بندی لوازم یخچال و… را به همراه تیم بسته بندی برای شما ارسال می کنیم.

بسته بندی نقش بسزای در سرعت و سلامت وسایل منزل در هنگام اسباب کشی دارد ، حال اگر این کار به شکل صحیح انجام نشود می تواند خطرات جبران ناپذیری داشته باشد و روز اسباب کشی برای شما تلخ کند. کارکنان تیم بسته بندی که همسفر بار در اختیار شما قرار می دهد از بهترین افرادی می باشند که متخصص بسته بندی می باشند و به تمام فوت و فن اسباب کشی مسلط هستند.

هزینه بسته بندی به تعداد کارگران ارسالی برای کمک به اسباب کشی و تعداد اقلام و لوازم مورد استفاده برای بسته بندی ارسال می شود بستگی دارد. بی شک بهترین قیمت را از ما دریافت خواهید کرد.

شما عزیزان می توانید با شماره تلفن های زیر جهت دریافت خدمات بسته بندی در تهران تماس حاصل فرمایید.

شمال تهران 22622443 – غرب تهران 44303414

مرکز تهران 88094238 – مرکز تهران 66550852

همچنین می توانید برای دریافت خدمات بسته بندی در استان کرج با شماره همراه 09125902656تماس حاصل فرمایید.

قوطی و اسپری های حاوی آئروسل و اقلام خطرناک را درون ماشین حمل بار قرار نمی دهیم. علاوه بر این اقلام و مواد غذایی فساد پذیر فقط درون کارتن های مخصوص حمل مواد غذایی فساد پذیر قابل حمل می باشند. کلیه مواد اشتعال زا می بایست به صورت جداگانه توسط مشتری حمل شوند.

جواب سوالتان را پیدا نکردید؟

کارشناسان ما بصورت شبانه روزی اماده ارائه مشاوره و پاسخ به سوالات شما هستند. با ما تماس بگیرید.